Wednesday, November 24, 2010

Model Session- ヌードモデル

So today in my drawing and illustration class, we had a model session.  Part of the time, the model was clothed, and the other part, she was nude.  I don't like to post nude art on the internet, so I censored parts of the images.  The first set of pen drawings were 1 minute each.  After that, they were in graphite and colored pencil, about 15 minutes each.  Sorry for the poor pictures!

今日、イラストのクラスはモデルセッションでした。前半はモデルが服を着て、後半はヌードでした。インターネットでヌードアートをポストしたくないから、部分はモザイクしました。ペンのデッサンは1つずつ1分間でした。後の黒鉛と色鉛筆のは、1つずつ15分間ぐらいでした。写真のクオリティが悪くて、ごめんね!




No comments:

Post a Comment